Tuesday 25 September 2012

SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam sejahtera. Pertamanya saya bersyukur ke hadrat Allah SWT dengan limpah kurnianya saya dapat menerbitkan sebuah halaman blog sebagai perkongsian ilmu di alam maya. Sebelum ini saya tidak pernah terfikir untuk berinteraksi secara maya sehinggalah saya mula melanjutkan pelajaran peringkat SMP di Universiti Perguruan Sultan Idris. Sesungguhnya ilmu yang saya perolehi membuka minda saya serta menyedari kepentingan ilmu pengetahuan demi kemajuan diri, keluarga, anak-anak dan generasi Malaysia khususnya anak didik saya di SK Teluk Medan. Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang sentiasa memberi dorongan kepada saya untuk melanjutkan pelajaran meskipun pada usia yang telah lanjut. Khususnya buat suami tercinta Fakhrul Anuar dan anak-anak yang sentiasa memahami kekangan seorang mahasiswa. Tidak lupa jutaan terima kasih buat semua pensyarah pembimbing saya di UPSI yang tidak jemu-jemu mencurah ilmu serta melayani karenah kami. Semoga kelahiran laman blog saya ini akan mengimarakkan lagi perkongsian ilmu dalam kalangan warga Malaysia khususnya murid-murid, guru-guru dan ibu-bapa di mana sahaja berada. Sekian, salam perkenalan.

No comments:

Post a Comment